Tokrat smo v učilnici spoznavali osnove življenjskega cikla rastlin. Vsak učenec je dobil delovni list, na katerega je narisal dele rastline – korenine, steblo, list, cvet, plod in seme. Vse skupaj smo narisali na tablo, kjer je vsak učenec prispeval svoj del – eden je risal korenine, drug steblo, tretji liste… Učenci so potem vse skupaj prerisali še na svoje delovne liste.
Naslednja naloga je bila spoznavanje življenjskega cikla rastline, od semena do ploda, kjer so zopet morali narisati posamezne faze rasti.
Zadnja točka pa je bilo spoznavanje procesa fotosinteze, v zelo grobih osnovah – presnova sončne energije v kemično oz. svetloba v sladkor. Večina učencev za fotosintezo še ni slišala, upam pa, da so proces razumeli dovolj dobro – ko jih bo učiteljica pri biologiji vprašala o fotosintezi, bodo lahko svojim sošolcem razložili, za kaj gre.
Ekipa vrtičkarjev šolskega EKO vrta